شرکت دکتر دکتر

کارشناس مرکز تماس
6 نفر
ارسال رزومه برای این آگهی



شرح وظایف

• پاسخ‌گویی به تماس‌­های ورودی شرکت به بهترین شکل اعلام شده طبق دستورالعمل­‌های مربوطه • عدم اعلام اطلاعات محرمانه به پذیرنده یا کاربر • کنترل و بازخورد تیکت ثبت شده توسط شخص به وسیله نامه‌ی ارسالی در سیستم رایج سازمان • شناسایی نوع مشکل و تلاش و پیگیری در به نتیجه رساندن مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حل مشکل مشتری با کاربر • ثبت صحیح تیکت با عنوان مناسب و تکمیل جزئیات مربوطه در صورت عدم رفع مشکل • جلوگیری از قطع شدن تماس • واردکردن اطلاعات صحیح و کافی در نرم افزار جاری سازمان و ارجاع به الیه دو • دسترسی به کلیه فایل‌های مرجع در طول مدت شیفت جهت استفاده در مواقع ضروری • بررسی و ثبت تماس‌های غیر معمول و اعلام به مافوق



توضیحات
شرکت دکتر دکتر برای این موقعیت شغلی از دانش‌آموختگان مقطع کاردانی و بالاتر همه‌ی رشته‌های تحصیلی دعوت به همکاری می‌نماید.

درباره کارآوی

در نگاه اول دانشگاه محل توسعه و بسط علم و دانش است، اما در روزگار ما توجه به کسب مهارت‌های فنی و مهندسی در کنار این دانش‌ها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. در کنار آزمایشگاه‌های متعدد و گذراندن دوره‌های علمی و کارگاهی در دانشگاه‌ها که بخشی از فرآیندهای کسب مهارت را فراهم می‌آورند، توسعه روزافزون و سریع فناوری‌ها و تنوع تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته تولیدی و تحقیقاتی در صنایع، لزوم به کارگیری روش‌های متنوع برای ارتقاء سطح مهارت دانشجویان را ضروری می‌سازد